Gisterenavond heb ik een workshop Internetmarketing gevolgd bij het Ondernemershuis. Ik wilde wel eens weten hoe ik mensen naar mijn website http://www.puurlana.nl/ kan lokken: hoe bereik ik mensen die op Internet browsen, hoe prikkel ik ze om mijn website te bezoeken, hoe laat ik ze kennis maken met mijn mooie product. (En natuurlijk: hoe spoor ik ze aan om dat mooie product te kopen.)
Welnu bloggen is een van de strategieën. En dat bevalt mij wel omdat ik het schrijven mis sinds ik geen eindredacteur voor LOVA meer ben. Dat heb ik opgegeven om mij volledig aan PuurLana te wijden. Ik lees wel bloggen van anderen maar om nou mijn kattebelletjes daar aan toe te voegen.... Nu heb ik een duidelijk onderwerp en een duidelijk doel. Ik zal hier regelmatig het wel en wee van een startende ondernemer beschrijven, ik zal de ontwikkeling van een (wild) plan naar een (goed) lopend bedrijf uitwerken en ik zal de groei van mijn ambachtelijke en ecologische wol-onderneming met jullie delen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten