zaterdag 12 februari 2011

Terug van weggeweest

Het is een tijdje stil geweest op mijn blog. Druk met het produceren, writersblock, geen interessante mededelingen, het weer, neerslachtigheid, wachtwoord kwijt ... ik kan alles wel de schuld geven maar ik schreef gewoon niets. Ook omdat ik dacht dat niemand ze leest. Maar daat heb ik mij dus enorm in vergist. Ik heb wel degelijk een trouwe schare volgers die mij vroegen vooral door te gaan met bloggen. Welnu dat geeft energie en inspiratie. Dus...

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je weer schrijft!!!
    Want ik ben ook één van je volgers.
    Wie schrijft die blijft en zo is maar net.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En je hebt er weer een volger bij! Ik deed een zoekopdracht op "blauwe+texelaar+gewassen+gekaard" en je bent de 3e hit! Omdat ik de meeste websites op wolgebied wel ken, valt een voor mij nieuwe naam meteen op en zo kwam ik op je site terecht.

    Super dat je lokale wol aanbiedt! Ik ga steeds meer de natuurlijke, ongeverfde bruine kleuren van diverse schapensoorten waarderen om de rustieke uitstraling, dus ik geniet van de mooie plaatjes. Behalve plaatjes kijken kom ik zeker ook winkelen! Bonte wol en Blauwe Texelaar trekken me enorm :-)

    Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen